Symulacje kreatywne – zalecenia do zaliczenia


Zawiadamiamy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Doświadczalne dopuszczamy tu przedstawione tezy do zaliczenia:

  • zabawa menedżerska : „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi” i „Czasopisma młodzieżowe w okresie transformacji w Polsce 1980-2005”
  • zabawa lingwistyczna – „Postrzeganie prawdy przez obserwowanych myślicieli średniowiecznych” oraz „RMF FM, Radiowa Trójka, Radio Maryja- rożne głosy współczesności. Weryfikacja polskich rozgłośni radiowych”
  • symulacja biznesowa : „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina” i Andragogiczne Symulacje oraz „Święta Góra Athos na stronach www. Rola internetu w przekazywaniu idei”
  • symulacja komunikacyjna : „Patologie i dewiacje społeczne jako wyzwania współczesnego społeczeństwa” oraz „Ataki terrorystyczne na Duhrowce (2002), w Biesłanie (2004) i Moskwie (2010) na łamach „Newsweeka Polska” i „Polityki””
  • zabawa biznesowa – „Postać kobiety antycznej Grecji w wybranych opiniach” oraz „Walory turystyczne Dalmacji”
  • symulacja komunikacyjna – „Doping w sporcie” oraz „Rozwój miasta Gniezna i powiatu Gnieźnieńskiego w turystyce”
  • zabawa strategiczna – „Idea olimpizmu i środki przekazu nowożytnych letnich Igrzyskach Olimpijskich” i „Tożsamość narodowa młodzieży ukraińskiego pochodzenia w Polsce. Problematyka komunikacji kulturowej na portalach społecznościowych”
  • gra językowa – „Upadek mieszczaństwa w prozie Tomasza Manna na podstawie powieści Buddenbrookowie ” oraz „Obraz społeczeństwa polskiego na podstawie „Dzienników” Witolda Gombrowicza”
  • zabawa biznesowa – „Kiedy człowiek przestaje być człowiekiem na podstawie Miasta ślepców Jose Saramago” oraz „Świat jest teatrem, aktorami ludzie czyli medialny ekshibiocjanizm jako spektlakt jednego aktora”