ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na fundamencie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
Świat się śmieje; Grigorij Aleksandrow
The Limits of Control; Jim Jarmusch, Gran Torino ; Clint Eastwood
Zabójstwo Jesse’ego Jamesa przez tchórzliwego Roberta Forda; Andrew Dominik
Agent Coby Banks; Harald Zwart, Teoria chaosu; Tony Giglio
Lawrence z Arabii; David Lean
Poza prawem; Jim Jarmusch, Blask; Scott Hicks
Mój Nikifor ; Krzysztof Krauze, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Best; Mary McGuckian
Kochany urwis; Dennis Dugan, Bilet do piekła; Armand Mastroianni
Park Jurajski; Steven Spielberg
W pogoni za sławą – historia Sonny’ego i Cher; David Burton Morris
ĆWICZENIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę integracyjną na fundamencie tekstu do jednego z następujących przebojów:
Janis Joplin, Pearl, Myslovitz, Myslovitz
Nirvana, MTV Unplugged In New York, Sex Pistols, Anarchy in the UK, Troggs, The, Wild Thing
V/A, Hype!, Andromeda, Andromeda, Sting, …Nothing Like The Sun
Hendrix Jimi Experience, The, Are You Experienced?
ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia zrozumiałego spisywania niejasnych poleceń. Przygotować przekonującą nie tylko lekarzy ulotkę przyjmowania jednej znastępujących substancji medycznych:
214.4, Alergeny pyłków roślin – produkty do leczenia podtrzymującego
141.3, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania pozajelitowego
83.0, Hormony tarczycy – lewotyroksyna do stosowania doustnego
165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
198.0, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty jednoskładnikowe
178.11, Leki przeciwpsychotyczne – amisulpiryd
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA